Postat de: mallyna | februarie 11, 2008

Cine sunt, de unde vin, incotro ma indrept?

Sunt, printr-o intamplare dubioasa cetatean al Romaniei, sunt studenta am 20 de ani si traiesc pe  undeva prin tarisoara asta.

 Nu ascult muzica house, nici prin cluburi nu prea merg si nu am o tunsoare asimetrica (am vazut ca asa se poarta mai nou).

Cand le spun celorlalti ca imi place sa fac se uita la mine si brusc parca mi-ar spune “tanti”. De ce? Iata respunsul:  mai citesc si carti (intrebarea frecventa care mi se pune: da’ cu ce te ajuta?) si mai citesc si ziare, deja e prea mult nu, si unde sa mai pui ca atunci cand ma uit la televizor nu ma uit si eu la un film cu bataie ca tot romanul stau sa ma uit la “In guara presei” cu Mircea Badea, la “Sinteza zilei” sau la “Vorbe grele“.

Ce sa mai sunt un caz pierdut, ce e si mai “rau”  e ca mai sunt si altii ca mine.

Cred ca am imbatranit prematur pentru ca nu inteleg lumea din jurul meu. Asta e, ma conformez si merg mai departe, pana la urma “natura ne aseamana, educatia  ne deosebeste”

Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

